Հ Ա Յ Տ Ա Ր Ա Ր ՈՒ Թ Յ ՈՒ Ն
ԺԱՄԱՆԱԿԱՎՈՐ ԹԱՓՈՒՐ ՊԱՇՏՈՆ ԶԲԱՂԵՑՆԵԼՈՒ ՎԵՐԱԲԵՐՅԱԼ
Սոցիալական ապահովության ծառայություն
- Արարատի տարածքային բաժնի ավագ արխիվավարի (ծածկագիր՝10-1-16-Մ4–7) պաշտոնի անձնագրով սահմանված հիմնական գործառույթներ՝
- Իրականացնում է Բաժնի գործունեության ընթացքում առաջացած փաստաթղթղերի արխիվացումը.
- Իրականացնում է դիմումների ընդունման, համալիր սոցիալական ծառայությունների տարածքային կենտրոնի ընդունարանի առկայության դեպքում՝ սոցիալական ծառայություն տրամադրող համապատասխան մարմիններին փոխանցման, ինչպես նաև՝ արխիվացման աշխատանքները.
- Ընթացք է տալիս կազմակերպությունների, քաղաքացիների դիմումներին և բողոքներին, անհրաժեշտության դեպքում կազմակերպում է քաղաքացիների ընդունելություն:
- Պաշտոնին ներկայացվող պահանջները՝
Բարձրագույն կրթություն
Ունի գործառույթների իրականացման համար անհրաժեշտ գիտելիքներ
Հանրային ծառայության առնվազն մեկ տարվա ստաժ կամ մեկ տարվա մասնագիտական աշխատանքային ստաժ կամ պաշտոնի անձնագրով պահանջվող աշխատանքի բնագավառում` մեկ տարվա աշխատանքային ստաժ:
- Քաղաքացիական ծառայության՝ որոշակի ժամկետով թափուր պաշտոն առաջանալու հիմքի հնարավոր վերացման ժամկետը՝
Մինչև 05.10.2020թ.:
- Դիմումների ընդունման վերջնաժամկետը՝
25.05.2020թ.
- Աշխատավարձի չափը՝
150799 ՀՀ դրամ:
- Աշխատանքի վայրը, հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն
Սոցիալական ապահովության ծառայություն, Նալբանդյան 13, 060 654 036, gayane.mnacakanyan@ssa.am
6.1 Պաշտոնի նշանակելու իրավասություն ունեցող պաշտոնատար անձի կողմից ընտրություն կատարելու եղանակը
Հարցազրույց:
7.Անհրաժեշտ փաստաթղթերի ցանկը
- գրավոր դիմում (ձևը կցվում է)
- կրթությունը հաստատող պետական նմուշի փաստաթղթի /փաստաթղթերի/ լուսապատճենը /լուսապատճենները/,
- տվյալ պաշտոնն զբաղեցնելու համար մասնագիտական գիտելիքների և աշխատանքային ունակությունների տիրապետման տեսանկյունից ներկայացվող պահանջների բավարարումը հավաստող փաստաթղթերի՝ դիպլոմ /ների/, վկայական /ների/, աշխատանքային գրքույկի /վերջինիս բացակայության դեպքում անհրաժեշտ է ներկայացնել տեղեկանք համապատասխան մարմնից/ լուսապատճենները,
- արական սեռի անձինք՝ նաև զինվորական գրքույկի կամ դրան փոխարինող ժամանակավոր զորակոչային տեղամասին կցագրման վկայականի լուսապատճենը, կամ համապատասխան տեղեկանքի լուսապատճենը,
- անձնագրի կամ նույնականացման քարտի լուսապատճենը
- մեկ լուսանկար 3×4 սմ չափսի:
Փաստաթղթերը ընդունվում են ամեն օր, ժամը 9.00-12.30-ը, բացի շաբաթ և կիրակի օրերից
Քաղաքացին փաստաթղթերը ներկայացնում է անձամբ կամ էլեկտրոնային փոստի միջոցով և մեկ աշխատանքային օրվա ընթացքում ստանում է հավաստում՝ փաստաթղթերը ներկայացված լինելու վերաբերյալ